O projekcie
Projekt zrealizowany w całości od koncepcji wizualnej po finalne wdrożenie. Prace objęły:
- sesję zdjęciową wolontariuszy kształtującą wizerunek kampanii – twarze kampanii
- materiały identyfikacji wizualnej kampanii
- projekt strony internetowej, uruchomienie stron dla partnerów w sieci oraz zarządzanie i moderowanie
- materiały drukowane: ulotki, billboard, rollup, skarbonki, naklejki, flagi itp.
- materiały reklamy internetowej
Utrzymanie spójnego wizerunku dla akcji, która promowana była przez różne organizacje charytatywne to nie lada wyzwanie, któremu stawiliśmy czoła tworząc funkcjonalne i rozpoznawalne elementy dla każdego z partnerów.
O akcji
Kilometry Dobra to ogólnopolska kampania charytatywna organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, która ma na celu zbieranie środków na cele organizacji partnerskich. Do akcji włączyły się takie organizacje jak:
- Caritas Archidiecezji Lubelskiej – Lublin
- Fundacja Dom Nadziei – Bytom
- Fundacja Hipoterapia na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych – Kraków
- Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole
- Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny – Radlin
- Caritas Archidiecezji Białostockiej – Białystok
Celem dodatkowym jest ułożenie ciągu z monet o nominale 1 zł na odcinkach o długości 77 km w celu pobicia Rekordu Księgi Guinnessa.
- Identyfikacja
- Kreacja
- Materiały reklamowe
- Skład
- Zdjęcia