O projekcie

Projekt zrealizowany w całości od koncepcji wizualnej po finalne wdrożenie. Prace objęły:

  • sesję zdjęciową wolontariuszy kształtującą wizerunek kampanii – twarze kampanii
  • materiały identyfikacji wizualnej kampanii
  • projekt strony internetowej, uruchomienie stron dla partnerów w sieci oraz zarządzanie i moderowanie
  • materiały drukowane: ulotki, billboard, rollup, skarbonki, naklejki, flagi itp
  • materiały reklamy internetowej

Utrzymanie spójnego wizerunku dla akcji, która promowana była przez różne organizacje charytatywne to nie lada wyzwanie, któremu stawiliśmy czoła tworząc funkcjonalne i rozpoznawalne elementy dla każdego z partnerów.

O akcji

Kilometry Dobra to ogólnopolska kampania charytatywna organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu, która ma na celu zbieranie środków na cele organizacji partnerskich. Do akcji włączyły się takie organizacje jak:

  • Caritas Archidiecezji Lubelskiej – Lublin
  • Fundacja Dom Nadziei – Bytom
  • Fundacja Hipoterapia na Rzecz Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych – Kraków
  • Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym – Opole
  • Parafia Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny – Radlin
  • Caritas Archidiecezji Białostockiej – Białystok

Celem dodatkowym jest  ułożenie ciągu z monet o nominale 1 zł na odcinkach o długości 77 km w celu pobicia Rekordu Księgi Guinnessa.